Just by reading my story doesn't mean you know my life. Hey welcome to my blog :)

Wednesday, April 3, 2013

Z-A-L-O-R-A

Macam biasa cerita bermula pada suatu hari ....
             ketika hujan sedang turun dengan lebatnya, guruh pong pang pong pang disana sini, angin bertiup dengan kencangnya,pokok bergerak bagaikan menari chacha padahal kena tiup angin puii, aku pun turun dari kereta ayh aku nak turun dari kereta aku aku mana ada keta mak oii, berjalan masuk ke rumah.

            Tetiba umiku dtg menyambutku pulang ke rumah smbil bernyanyi 'anakku pulang dari sekolah, anak aku nenenenene' AKU PUN MEMBUAT LAWAK YG HAMBAR DISITU lalu aku duduk dgn muka macho di kerusi meja makang. Terpangpang surat tercatat namaku yg dibalut rapi. Aku mula mengsyaki sesuatu. Hmm adakah ini cinta? Eh silap adakah ini hmmm

   OMGGGGGGGGGGGGGGGGGG ZALORAAAAAAAAAAAA WTFFFFFFFFFFFFFFF YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OHYEAHHHHHHH MAYNNNNNNNNNNNN

            Hehehe i just wanna told u guys that my top from zalora dah sampai :))))) Even its just a tribal top from 'Hey Pilgrim' but im so happy because i dont have to pay any sen okay. Haaaa jealous ah tu kan HA HA HA HA HA HA HA :DDD Korang nak tengok tak top saya yang cantik lagi bergemerlapan tu?
Ceh padahal t-shirt biasa je puihh lah


Today aaa u guys aaa i want to tell you guys about zalola eh zalora :))) hehe nama amboi fancy nohhh

ZALORA

Nama glamour: Zalora
Nama panjang: Zaaaaaloooraaaaaaaa
Sejarah penubuhan: Cerita dia aku fail sejarah so , so so wht i'm think i rock star i got rock move
Favourite food: All biutipul gurl and ladies lul
ok dah la tu merepek

Zalora is the most biggest online shop for women ladies girl girl boy boy grandmother grandfather grandaughter your neighbour my neighbour our neighbour and all human beings in the world who love fashion  very much like me ehem :)))

WHY MUST YOU CHOOSE ZALORA? WHY BABY WHY?

1- There was many many many choices top,jeans,scarf,bag,swimming suit or whatsoever in many many many colours and many many many sizes and very very beautiful !

2- When you visit a store, you likely have to settle for whatever price the vendor has placed on a particular item. But at zalora.com you now have a super power like cicak man you knoww to compare prices from hundreds of different vendor okey

3- You all can get top or whatever things with price as low as RM20.00. Usually kalau nak shopping mesti kena pakai duit banyak kan tapi di zalora kalau anda ada duit kurang dari RM100, banyak top,flat dan byk lagi anda boleh beli. AAREE YOU KIDDIN ME OR WHUT? JADI APA LAGI CEPATLAAAA SHOPPING DI ZALORAAAAAA.COMMMM

1 comment:

  1. assalamualaikum jom join G.A besar besaran by O.S.M . jom jom . anda di tag nombor #14 . review juga hadiah dia memang best . http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html
    tagging :
    http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html

    ReplyDelete