Just by reading my story doesn't mean you know my life. Hey welcome to my blog :)

Saturday, September 22, 2012

4Sc2 biology experiment :)

Assalamualaikumm mmmahhhh *angkat kening :D Ceehh padahal masa type muka seposen je. Muehehe :* kiss sikit. Haha okay. Macam biasa bebel dulu baru post gambar. So yah tadi kita satu kelas ada buat experiment mengenai operate operate. Actually tak tahu pun motif sebenar experiment ni tapi buat jelah. Sebab best kita bedah bedah :D YEAH (y)

Uuuu org lain senyum excited kwan liang focussss ! Future doctor wuhuu ! haha

Haha focus hanis focus hekhek

Sharvena with her insang maybe. Insang ikan (:

Uuuuuu katak aku yg gagah perkasa xD

Pei pei, khai wen melissa and other chinese girl *lupa nama maaa

Tce rahbahyah with her lipas. Ugh dia buat experiment ni sorg sorang je lol ciann semua focus kat katak je :D

o.O Macam buat pameran pulop hekhek 

:o mari kita makan katak !

Lung, liver, large intestine, small intestine and heart. Organ katak 

Berebut rebut nak bedah. Hehe

Yekssss katak busuk doh


Foong :) Chinese boy yg peramah n funny sangat

Izzat and the girlsszz bring the boys out. Ceh ceh ceh haha

Mana aku mana aku ? Haha

Radin n ifwat. 

Pesta di belakang lab bio. Haha

Mai minum mai :p

Asiah gangster 

Radin nak buat ckg horny apa ? Hahaha

Gay. Kiss. Hmm Dunia akhir zaman lol

:O 

Okay ni lawak. Hahaha radin 

Banana with her gang. Lol

Tersengeh sengeh hanis ni cam kambing booooo hahaha

Hamboi yoy yoy yoy haha muka aku takleh blah tsk tsk tsk

Me with sharvena :)

Ehem lawo kasut hanis. Haha

Mana aku mana aku? Cari cari 

Khai wen, lili and justin timberlake haha xD

Mai minum ayaq part 2 haha


Haha tugu negara apa ni :D

Mei yan. Eh mei yen. Eh haha

Rahbahyah ku babyyy boo :D

Kay ni cam jembalang tanah je. Kay lawak sial gelak :D

Dododododominoss ~

Muka pun dah cam katak dh. Hahaha

Uuuuu so lapar 

Gelojoh bebenor eh eh eh

Say cheeeseeeeiaaaaa :D Haahaa



Haha aku buat apa lettew hahaha

Amboi comolot hahaha

Comolot part 2 hahaha
Muka suci je en. Aku nak jugok interprem lol

Nahh i lap 4sc2 :* muahhh ikit uhuks haha
Muka semua excited je. Eh btw gambar katak baby ku takde lagi. Haha  wait wait

Nahh haha tengok heart dia tu. Besar kan. Me lucky sebab time bedah dia tengah exhale. Memang perfect sangat. Yeah tengoh ah sape bedah. Ceehh padahal ramai yg tlg :D 
Badan katak lepas dah dibuang organ

Katak dlm process nk kasi dia pengsan. Serious kesian time ni

Thats all. So sape sape yg nak try buat experiment macam ni belajar lah pandai pandai masa pmr. Dapat kan result elok and masuklah kelas science. Anda akan dpt opportunity untuk membedah katak seperti saya. Haha lol :D

No comments:

Post a Comment