Just by reading my story doesn't mean you know my life. Hey welcome to my blog :)

Thursday, May 24, 2012

Exam is over bebeh -.-




Soli por party lockin. Haha exam is over bebeh. Finally i can sleep soundly. No more study for 2 weeks. Nahh heaven. So i had made some hypothesis from exam that has im done.

  • Bahasa malaysia - Err bolehlah. Cuma paper 1 tought jugaklah. And paper 2 dapat 72 per berapa taktahu. Malu gila. Chinese pun dapat lagi bagus. 
  • English - Haha buat essay 350 words. Tunggang terbalik grammar. Tapi story dia gempaks :D
  • Mathematic - Okay lah. Dengar cerita dapat 51. Okay teruk
  • Add math - Dengar cite failed. 
  • Biology - Disebabkan saya deman. Saya dapat soalan bocor. Tapi belum tentu tak failed. Ciss
  • Chemistry - Susah tahap average. Ada boleh buat ada yg tak. And ada yg tak tahu hmm tension lah favourite subject kot
  • Physic - Paper 3 is the easy one. Yang lain korek hidung je masa jawab bosann
  • Agama - Awesome ;) disebabkan saya ni seorang yang beragama lah jugak. Alhamdullilah lah :)
  • Sejarah - Wohoo paper 2 dapat 71. Seriously merepek-repek je masa exam. Tips dia tulis panjang-panjang confirm senang dapat marks.

And haritu ada orang tanya , 'hanis, kau amek 9 subject je ke?' Woi 9 subject ni pun dah buat aku pening. And masa exam boleh pulak tidoq. Then suddenly ... 5 minutes later 
Kalang kabut nak jawab. Haha normal letteew. Macam ni pun nak suruh aku tambah subjek lagi. No way lah weh -.- Eh eh terlupa nak tambah lagi 2 subjek. Pjk and sivik. Yaa that 2 stupido exam. Tak penting pun kena amek. Haha apa lagi. Aku menggunakan kepakaran menembak and ambush. Wa dah selalu practice kat   blackshot lah weh. Haha





No comments:

Post a Comment